mercredi 8 octobre 2014

Ieu e ieu ... Yo y yo ...

Ieu e ieu …


Ai dins mon cap dos èsser, un qu'a grandit e l'autre qu'es demorat un pichonet amagat au fons de ieu. Es d'aqueste darrier que vos vau parlar. Es lo mai interessant dei dos, lo primier es un pauc cagant e moralizador. E doncas lo segond, lo ieu prigond, lo ieu interiorizat, sarà lo subjècte de mon article de uèi. Perqué fin finala es d'aqueste que gausam pas jamais evocar, es eu que conten totei nòstrei secrets intimes. Amb l'atge e lo vielhum que se sarra, me rende còmpte que i a de causas pas tant importantas qu'aquò e que lo fach d'aver de gost me diferencia deis autreis. Lo mai important estènt que mei gosts devon pas èsser aquelei deis autreis, que siegue poirrit ò pas aquò depend deis autreis. Afirme doncas mei gost e gause vos liurar mon primier secret : m'agradan lei causas « cucu », çò que la societat sona cucu.
Per eisèmple se parlam de musica, a ieu m'agrada de cançons « latino » coma se fasián i a dètz ans amb Obsession – Aventura, ò coma se fa encara amb Bailando por ahi – Juan Magan. Son de cançons que me dònan enveja de dançar. Podèm tanben parlar de filmes, aquelei que m'agradan lo mai son lei que fan plorar, lei « filmes de chatas » coma dison quauqueis uns. Dirty Dancing ò encara Je te promets, d'istòrias d'amor impossibles, lo romantisme dins sei grandeis oras. Aquò me fa quauquei còps plorar mai sabe pas, m'agradan, aime l'emocion.
Es benlèu mon costat emotiu que sortís aquí mai m'agradan lei causas « cucu », vos rassegure m'agradan d'autrei causas completament diferentas. Mai aquò sarà l'objècte d'un autre article.

Poton de la granhòta e a la setmana que ven.

Yo y yo …


Ai en mi cabeza dos seres, un que creció y el otro que se quedó un niñito escondido en el fondo de mí. Es de este último que voy hablar con vosotros. Es el mas interessante de los dos, el primero es un poco aborrido y moralizador. Entonces el segundo, el mí profundo, el mí interiorizado, será el sujeto de mi artículo de hoy. Porqué finalmente es de este que no nos atrevemos jamas de evocar, es el que contiene todos nuestros secretos íntimos. Con la edad y la vejez que llega, me aviso que hay cosas que no son tanto importante y que el hecho de tener gusto me diferencia de los otros. El mas importante es que mis gustos no tienen que ser los de los otros, que sean malos o no depiende de los otros. Afirmo entonces mis gustos e me atrevo entregarle mi primero secreto : me gustan las causas « cucu », lo que la sociedad llama « cucu ».
Por ejemplo si hablamos de música, a mi me gusta canciones « latinas » como se hacian hace diez años con Obession – Aventura o como todavía se hace con Bailando por ahi – Juan Magan. Son canciones que me dan envidia de bailar. Podemos tambien hablar de las películas, los que me gustan mas son los que hacen llorar, las « películas de mujeres » como dicen algunos. Dirty Dancing o mas Je te promets, istorias de amor imposibles, el romantismo en sus oras mas grandes. Eso me hace algunas vezes llorar pero no sé porqué, me gustan, me gusta la emoción.
Es talvez mi lado emotivo que sale aqui pero me gustan las cosas « cucu », les tranquilizo me gustan otras cosas completamente diferentes. Pero eso será el objeto de un otro artículo.


Besito de la rana y nos vemos la semana que viene.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire